وبلاگ پسر

Tayla Parx سهام رنگارنگ SXSW خاطرات عکس خود را

در حدود 24 ساله، تیلار پارکس قبلا نامزد گرامشی سه بار است و آهنگ هایی برای آللیسیا کیس، آریاان گراند و نیکی مینا تهیه کرده است. پارکس اخیرا از TaylaMade در سال گذشته خود را با نام تجاری TaylaMade منتشر کرد که تسلط خود را از ژانرهای مختلف، صدای داللت و نگرش عفونی او نشان داد. با توجه به این معیارهای شغلی گذشته (و این واقعیت که او از دالاس، تگزاس است)، شگفت آور است که در سال جاری اولین بار در جنوب توسط جنوب غربی به آن اشاره شد.

در حالی که او برای تجربه SXSW جدید بود، پارکس، که هرگز صنعت طرفدار آن بود، جشنواره را به شکل جسورانه از جشن گرفتن یک کیمونو قرمز در فورت فورت تا پوشیدن پرتقال پر زرق و برق و یک صحنه نجوم در خیابان آستین محدود کردن نمایشگاه زنده، که همچنین برجسته Rae Sremmurd و مایک ساخته شده است. بنابراین نگاهی به خاطرات عکس پارکس، که نشان می دهد استعداد درخشان و خوش تیپ است که اولین شیک در آستین را نشان می دهد.

 

+ نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1396ساعت 15:24 توسط okpara

از مغولستان، House of Od ارائه می دهد Streetwear برای انواع Clued در جهان بیش از

"من دوست دارم خاطرات خود را با چشم انداز آینده به هم متصل کنم." طراح Odmunkh Natsagdorj با نام مستعار Od، امروزه با اولین خط خود، House of Od (Oh-dee) رویا طولانی را درک می کند. همانند کمد لباس شخصی طراح، خط ترکیبی از درگیری خیابان ها و ورزش ها با جین تیره و به روز رسانی در الگوی کلاسیک کلاسیک است. ساخته شده در ترکیه و با قیمت مناسب (بین 60 و 250 یورو)، این خط به احتمال زیاد به همان رایحه ی موسیقی دوست داشتنی و حیرت انگیز تبدیل شده است که عکاسی را برای سال های زیادی برای Yung Lean و Sad Boys طراحی کرده است به عنوان Dragon Bang، یک کلان خلاقانه (عمدتا) خارج از استکهلم.

Od در متولد اولان بطار، مغولستان متولد شد و در اوایل مدتی علاقه مند شد. "من فکر می کنم این به این دلیل است که مادرم به ما بسیار شیک پوشید"، او از طریق ایمیل از مغولستان می میرد. "من در مهد کودک به یاد می آورم، من یک دختر را دوست داشتم که شلوار جین و ژاکت جین را پوشید، زیرا دوست داشتم لباس جین نیز بپوشم. در آن زمان، سبک شخصی من، لنزهای پوشیدن موهای رنگارنگ مروارید ابریشمی رنگارنگ بود. من فقط یک بچه بودم که دوست داشتم چیزی را که من می خواستم بدون هیچ قاعدهی بپوشم. »پس از رفتن به سوئد، عدس خود را به طراحی گرافیکی هدایت کرد و با مدرسه هنری هنر زک Arogundade (Ecco2K) آشنا شد. دنده ای که او طراحی می کند برای پسران غمگین و Drain Gang ویژگی های گرافیکی جسورانه و اغلب گوتیک است که اغلب در خانه خود از خط Od وجود ندارد، با لوگوی ظریف تر آن به نظر می رسد مثل یک متقابل ساخته شده از بیضی.

Hoodie Luminous Traveler قطعه پایه ای از خط Od است؛ این ویژگی زیپ های الماس است که طراح به طرز شگفت انگیزی ادعا می کند "می تواند شما را از انرژی بد با شعاع خود محافظت کند." محافظ یا نه، آنها چیزی را ارائه می دهند که کمد خود را در پیش نداشته باشد، که یکی از اهداف Od بود. چاپ عکاسی او به ویژه در یک پارک ورزشی غرق شده در خیابان ها، نه در دامنه ها، به کار می رود. همانطور که برای شلوار جین طراح است، آنها تیره هستند، قابل تنظیم هستند، و آنها را در دو سبک، کلاسیک AeroDenim و یک محموله سفارشی آمده است؛ هر دو ویژگی سخت افزار آبی طلایی دارند.

"من مد و یک ظاهر طراحی شده از زندگی، اینترنت، تلویزیون، و اغلب با مشاهده، مطالعه کرد،" Od، که به وضوح می داند که بچه های سرد چه می گوید، توضیح می دهد. با ترکیب این رویکرد تجربی با "دیدگاه های از هیچ جا"، Od ساخته است قطعات وجود دارد "بین رویایی و [جهان] 3-D". شما آنها را در گنجه خود را می خواهم.

+ نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1396ساعت 14:22 توسط okpara

سبک لیلی-رز دپ این سوپر بوت روند را در فرودگاه

نخست کندال جنر، پس از آن بلا حدید، در حال حاضر لیلی-رز دپ است که اثبات است که روند سفید بوت هنوز، ام، پاها جدی است. تا آنجا که به یک ظاهر طراحی شده می رود، مدل یک صفحه از راهکار کیم کارداشیان غرب روز گذشته در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، جفت شدن مد به جلو کفش با از Sweatpants. که در آن ستاره تلویزیون واقعیت معمولا به نفع یک پالت تک رنگ، دپ یک شات از رنگ فصلی مناسب تزریق می شود.

بالای تانک قرمز دپ شادی بخش پرنیان شیراز بود، آشکار فقط یک تکه از پوست، در حالی که لوازم جانبی یکپارچهسازی با سیستمعامل سایه بزرگ و براق، سفر نقره حمل و نقل کردن-کار برای بالا بردن نگاه گاه به گاه. اما این چکمه های استوارت ویتزمن که این رویداد اصلی در اینجا بود. علاوه بر غیر منتظره و کاملا شیک به یک گنجه کفش سفر، در واقع.

+ نوشته شده در چهارشنبه 23 فروردين 1396ساعت 14:22 توسط okpara

چرا دقیقا مو من صدمه دیده است؟

آن است که فقط در سر خود را نمی "مو صدمه زدن به" یک چیز واقعی است. البته، آن را ترک به رابطه جنسی پیر و قسمت شهر به ارائه بهترین بصری. دختران نشسته در رستوران داشتن صبحانه، و درد و رنج شارلوت از خماری بی رحمانه است. (. شب قبل از، او در رقص جزیره استاتن به '80s در آهنگ بود در حالی که کری دادگاه برگزار شد قضاوت یک مسابقه تقویم آتش نشانی) نا امید با صحنه دوستیابی نیویورک، او به نظر می رسد تا در کری، میراندا، و سامانتا و می گوید: "من مو لطمه می زند. "درد پوست سر دارای چندین علل مختلف، اما معمولا عود تا زمانی که شما خسته هستید و تاکید و شماره یک مقصر است موهای خود را شستشو نمی شود.

اگر شما انجام دهید شامپو و شرایط نه برای مدتی، روغن است که پوست سر شما تولید به طور طبیعی در اطراف ساقه مو خود را جمع آوری، ارتقاء رشد بیش از حد مخمر بر روی پوست سر خود را. "این در واقع نه موهای خود را که لطمه می زند، اما پوست و منطقه perifollicular از پوست سر-منطقه در اطراف هر مو، منافذ، یا فولیکول،" توضیح می دهد متخصص پوست منهتن مبتنی بر فرانسیسکا فوسکو. "پوست سر فوق العاده غنی در جریان خون، پایانه های عصبی و غدد چربی است. علاوه بر این، این مخمر (pityrosporum) می سازد، که منجر به شوره سر. ترکیبی از این عوامل می تواند التهاب، که ترجمه را به حساسیت است که می تواند مانند موهای خود را صدمه زدن به احساس شود. "

واقعیت این است که موهای چرب اغلب در یک تنگ قرار موی دم اسبی و گاهی اوقات در یک مستی برای خوابیدن ندیده مسائل کمک را فرا گرفت. پوشیدن موهای خود را در همان سبک، مانند یک موی دم اسبی بالا، corows، نان، و یا نوارهای برای روز در یک زمان، همچنین می توانید به درد بیشتر کمک می کند. "اگر این اتفاق می افتد، من پیشنهاد می کنم با استفاده از شامپو و pH متعادل مراقبت پوست سر، می گوید:" دکتر فوسکو. "این تکه ها، مخمر، شوره سر از بین بردن، و تغذیه مو." همچنین، جلوگیری از استفاده از روابط مو الاستیک؛ به جای برای دارندگان پارچه موی دم اسبی انتخاب کردن در سبک های شل تر برای کاهش کشیدن در پوست سر.

شهرت آرایشگر هری جاش گچ تا درد سر را به یک قیاس ساده. "مثل کار نمی کند برای یک هفته! اگر شما موهای خود را بشویید و نگه داشتن آن را در همان سبک، آن را احساس درد به دلیل آن را فاقد مو و تحریک پوست سر. اگر شما که دختر است که به پنج روز بدون شستشو، سپس برس پوست سر خود را. قلم مو است! "اگر چه جاش هشدار پنی جوانه در این بخش. "من به این آپارتمان زرق و برق دار بروید، با کف سنگ مرمر حمام، و مشتریان با استفاده از برخی برس ارزان الاغ که یک دلار از داروخانه می گوید:" جاش، خنده است. او توصیه با استفاده از برس مانند حق بیمه بیضی قلم مو خود را واقعا در آن وجود دارد و توزیع روغن از پوست سر تا پایان از رشته های مو و برس دست و پا زدن خود را به مالش سر و احیای جریان خون است.

پس چگونه اغلب باید از شامپو می شود؟ "این همه در آنچه که شما شروع بازی با بستگی دارد، می گوید:" جاش، با اشاره به انواع مختلف مو. "فاین مو را نمیتوان روز چند بروید، چرا که آن را به تولید بیشتر نفت می گوید:" جاش. "اما مو فرفری یا خاکستری می توانید، به عنوان آن را به تولید کمتر است." به عنوان یک قاعده کلی، او می گوید مردم با موهای چرب باید هر روز یا هر روز دیگر شامپو. موهای خشک و یا درشت باید هر سه تا چهار روز انجام دهید. و البته، شامپو خشک یک پل بزرگ است.

درد مو است فقط در نتیجه تحت شستشو یا overstyling، آن چیزی است که اتفاق می افتد به دو سوم از کسانی که از سردردهای میگرنی رنج می برند، بیش از حد نیست. در این مورد، پدیده ای است که به عنوان آلوداینیا اشاره شد، و آن را از شلیک های مکرر از سلول های عصبی در مغز هستند که در روند میگرن درگیر می آید. "آلوداینیا است به پوست سر محدود نمی شود، اما اشاره به افزایش حساسیت به درد از تحریک غیر دردناک یک بهره برداری نور و یا لمس نور،" توضیح می دهد دکتر فوسکو. "افراد مبتلا به میگرن ممکن است احساس که دمیدن صرف باد، کلاه، و یا لمس نور به پوست سر موجب درد را تجربه کنند." برای این، پزشکان توصیه مصرف داروهای میگرن به زودی به عنوان شما احساس میگرن آینده و قبل از شروع آلوداینیا.

آیا فولیکول خود را به احساس مانند آنها صدمه زدن به نتیجه پاکسازی نادر، تکنیک های یک ظاهر طراحی شده تنگ، و یا نشانه ای از یک سردرد میگرن، موهای خود را که متفاوت از خود را نمی بدن به آن نیاز دارد شسته شود و در یک کار به طور منظم به منظور بهترین می توان آن را. بنابراین در پایان یک مدت طولانی، سخت، روز پر تنش، فراموش تلاش برای حفظ یک سبک خاص برای تا زمانی که ممکن است، و به جای آن، کم کردن سرعت و درمان موهای خود را به برخی بسیار مورد نیاز مراقبت از خود.

+ نوشته شده در پنجشنبه 3 فروردين 1396ساعت 14:20 توسط okpara